1 de juny 2021

HUNTER OF THE INVISIBLE GAME / CAÇADOR DEL JOC INVISIBLE

 Curiosa cançó, no se gaire com definir-la i desconec que va ser primer si la idea del curtmetratge/videoclip o la cançó però són una simbiosi perfecte, sembla un relat post apocalíptic una barreja de The Walking Dead, The Road, Eli's Book, però sense sang, el protagonista sembla ser una espècie de salvador o redemptor, m'agrada.






CAÇADOR DEL JOC INVISIBLE


Em vaig arrossegar fora de la rasa

I em vaig fer un arca amb fusta de xiprer i brea*

Vaig seure al marge del camí a esperar mentre plovia

Sóc el caçador del joc invisible


Em vaig despertar la nit passada per un fort crepiteig

I un espantaocells en flames damunt les vies del tren

Hi havia ciutats buides i planes cremant

Sóc el caçador del joc invisible


Tots anem amunt però ens quedem curts i caiem durament

Aquests dies passo el temps saltant per la foscor

Travessant imperis de pols, canto el teu nom

Sóc el caçador del joc invisible


Tremolant travessem el cementiri i el fum negre

Rodolem

Cap a la vall

On la bèstia té el seu tron

Allí cantaré la meva cançó i esmolaré la fulla

Sóc el caçador del joc invisible


Força és vanitat i temps és il·lusió

Noto la teva respiració, la resta és confusió

La teva pell toca la meva, que més explicar

Sóc el caçador del joc invisible


Ara prega per tu mateixa per tal de no caure

Quan l’hora de la salvació vingui a nosaltres

Quan la nostre esperança i fe i valor i confiança

Es pugui aixecar o s’esvaeixi com pols entre la pols

Hi ha un regne d’amor esperant a ser reclamat

Sóc el caçador del joc invisible


Sóc el caçador del joc invisible

Sóc el caçador del joc invisible


*Referència bíblica, Déu va ordenar a Noè que construís l'arca amb aquests materials.