19 de juny 2011

Clarence "Big Man" Clemons

Avui ens ha deixat el que ,sense cap mena de dubte, ha estat el membre més carismàtic de la E Street Band,  el saxo d'en Clarence Clemons ja no tornarà a sonar, només ens quedaran els discos, els records d'inoblidable concerts viscuts i per sort You Tube...

Gràcies Clarence







"Clarence va viure una vida meravellosa. Va portar l'amor a molta gent i va ser correspost. Estimava el Saxofon, estimava als nostres fans i ho donava tot cada nit quan pujava a l'escenari. La seva pèrdua és incommensurable i estem orgullosos i agraïts d'haver-lo conegut i haver tingut l'oportunitat d'estar al seu costat durant gairebé 40 anys. Clarence va ser el meu gran amic, camarada. La seva vida i els seus records i el seu amor romandran en la història de la nostra banda." Bruce Springsteen

4 comentaris:

Redacció ha dit...

Ostres tu, m'ha deixat xafat, m'ha costat de creure, mor amb ell el autèntic esperit de la E Street Band i un gran músic. No vaig saber que un solo de saxofon podia ser tan important com un de guitarra fins que vaig escoltar en Clarence Clemons.
Descanse en pau.

Brucencatalà ha dit...

Doncs si...esperem que s'en recuperin....
Per cert t'he "robat" la traducció del missatge d'en Bruce...

Keks ha dit...

R.I.P. Clarence!

Redacció ha dit...

Tot teu, jo al mateix temps li havia robat al blog Radio Nowhere.
Salut company