28 d’oct. 2011

Waitin' on a sunny day / Esperant en un dia assolellat


Per la Marta, que segur que ja es pensava que me'n havia oblidat !!!!

Una de les cançons pop de Springsteen, en el Dvd StoryTellers ell mateix explica que li agrada de tant en tant escriure una cançó pop bàsicament perquè són fàcils i divertides, i jo afegiria que enganxoses i que durant els concerts són una mena de vàlvula d'escapament després de tants anti-herois, cotxes, noies, males terres i jungles d'asfalt...ups diria que acabo de citar els tòpics més tòpics de Springsteen ....



Live in Barcelona, vídeo oficial

Versió acústica

L'original


Està plovent però no hi ha ni un núvol al cel
Dèu ser una llàgrima del teu ull
Tot anirà bé
Divertit, em pensava que sentia una dolça brisa d’estiu
Dèus ser tu suspirant profundament
No et preocupis ja trobarèm la manera

Estic esperant, esperant en un dia assolellat
Enviaré els núvols ben lluny
Esperant en un dia assolellat

Sense tu, estic treballant mentre la pluja cau
Sóc la meitat de la festa en un poble de quatre cases
Et necessito per enviar les tristors ben lluny

Sense tu, sóc un bateria noia que no pot mantenir el ritme
Un camió de gelats  en un carrer desert
Espero que vinguis per quedar-te

Estic esperant, esperant en un dia assolellat
Enviaré els núvols ben lluny
Esperant en un dia assolellat

Temps difícils, noia venen per tots nosaltres
Tant segur com el tic-tac del rellotge de la paret
Tant segur com com que la nit es torna dia
El teu somriure noia, porta la llum del matí als meus ulls
Fa fora la tristesa quan m’aixeco, espero que vinguis per quedar-te

Estic esperant, esperant en un dia assolellat
Enviaré els núvols ben lluny
Esperant en un dia assolellat

1 comentari:

Anònim ha dit...

Gràcies per les traduccions al català!!!