20 de nov. 2011

My lucky day / El meu dia de sort

El 2009 va sortir "Working on a dream", va ser una sorpresa ja que tan sols feia dos anys de "Magic" i pocs esperàvem un altre disc tan aviat, la cançó que li dona títol va ser utilitzada per en Bruce en alguns mitings de la campanya presidencial dels Estats units per donar suport a Barack Obama i si he de ser sincer el primer cop que la vaig sentir (versió acústica en un d'aquest mitings) vaig pensar: "Com tot l'àlbum sigui això anem llestos...", per sort no tot és així però el primer cop que el vaig escoltar he de reconeixer que no me va entusiasmar,  encara que després d'unes quantes audicions em va començar a agradar més, tot i això crec que la mateixa Working on a dream i Queen of the supermarket (per mi una de les pitjors cançons de tota la seva carrera) estàn una mica fora de lloc. A l'altre costat de la balança i posaria My lucky day (juntament amb Outlaw Pete i The wrestler) a nivel de lletra potser no és una joia, però ens demostra que en Bruce no s'ha oblidat de fer bon rock...sortosament

Video oficial

Concert a Estocolm, com ha nota curiosa, el bateria no és Max Weinberg sinó el seu fill Jay...talent no li falta



A l’habitació on gira la roda de la fortuna
En un dia on la sort ho és tot
En la foscor d’aquest exili
He sentit la gràcia del teu somriure
Estimada tu ets el meu dia de sort
Nena tu ets el meu dia de sort
Quan he perdut totes les altres apostes que he fet
Estimada tu ets el meu dia de sort

He vist cors forts sucumbir
A les càrregues del dia
A les cansades mans del temps
On la fortuna no és amable
Estimada tu ets el meu dia de sort
Nena tu ets el meu dia de sort
Quan he perdut totes les altres apostes que he fet
Estimada tu ets el meu dia de sort

He esperat al teu costat
He comptat les llàgrimes que has vessat
Però per guanyar noia hem de pagar
O sigui que no amaguis el teu cor
Estimada tu ets el meu dia de sort
Nena tu ets el meu dia de sort
Quan he perdut totes les altres apostes que he fet
Estimada tu ets el meu dia de sort