29 de nov. 2011

Tenir o no tenir (entrades)

Avui pot ser un gran dia...o no, depen de si aconsegueixo entrades pel concert del 17 de maig, és curios ja tenim nova gira  a la vista però que jo sàpiga encara no s'ha pogut escoltar res del proper àlbum...la veritat és que això d'aconseguir entrades ja fa un anys que s'ha convertit en una especie de loteria,  la veritat però és que gràcies a internet hi ha més gent que pot aconseguir-ne sense, per exemple, faltar a la feina o fer llargues hores de cua davant de la botiga de toqui, bé, les cues encara és fan però només en les quatre llocs autoritzats (Fnac etc...),  recordo ja fa bastants anys (gira Human Touch) que el dia que es vàren posar  a la venda les entrades pel concert de l'olímpic i de la Monumental (em sembla recordar que es van posar a la venda el mateix dia) vaig anar tranquilament a Radio Grau i deprés de fer una cua d'unes 4? persones vaig comprar les entrades pels dos concerts i a més eren entrades en color !!! no aquests paperots sense cap mena de gràcia que fan ara, les d'abans encara feia gràcia guardar-les per, tard o d'hora, enmmarcar-les...Ara el més curiòs que m'ha passat mai va ser a l'hora de comprar les de la gira del '98, un sol punt de venda en tot Sabadell, obviament la cua era important però avançava a bon ritme quan de cop i volta es va parar la venda, raó: se'ls hi havia acabat el toner (o el paper) de l'impresora i no en tenien més, quina tangana es va muntar, al final vaig marxar sense compar-ne (havia de treballar...) però vaig tornar-hi a la tarda i vaig poder-ne comprar 6 sense fer ni cinc minuts de cua... eren altres temps.


Un vídeo del primer concert que vaig anar (Tunnel of Love Express Tour, Camp Nou '88)
no vaig tenir problemes amb les entrades, me les van regalar....

2 comentaris:

Brucencatalà ha dit...

Finalment ha estat un bon dia, després de diverses trucades sense èxit al plegar de la feina he anat al Carrefour de Terrassa i deprés de vint minuts de cua ja he pogut comprar les entrades .... ara toca guardar-les com un tresor durant 6 mesos !!!

Keks ha dit...

A mi em van agafar rampa al dit, de tants clicks que vaig fer esperant que la "merda" de servei de ticktackticket.com, reaccionés!
Finalement tb tinc entrades.... de seient i a l'altre punta de l'escenari!.. però allà estarem!
Born to Runnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Gassssssssssss