1 de jul. 2012

PONY BOY / PETIT PONI


Aquesta va per la Carlota, que fa tan sols quatre dies que és amb nosaltres...espero no cantar-la gaires vegades...





Petit poni petit poni
No vols ser el meu petit poni?
Arri arri arri
El meu petit poni

Cavalca amb mi cavalca amb mi
No vols fer una cavalcada amb mi?
Sota el cel estrellat
El meu petit poni

Pels turons i a través dels arbres
Tu i jo farèm una cavalcada
Arri arri arri
El meu petit poni

Per les profundes valls
Sota dels ràfecs dormirem
Un cel de somnis damunt nostre
El meu petit poni

1 comentari:

Redacció ha dit...

Enhorabona company!!!!
Ara cal fer una "porra" quina cançó de Springsteen serà la primera que taral·lejarà Carlota, tocaya meva per cert. El meu petit amb 3 anyets el Mary Don't You Weep, la versió de la Seeger!!! je je je. Salut i cuideu-se.