27 de set. 2012

LEAH

En la meva opinió una de les cançons més maques i senzilles que ha escrit Bruce Springsteen, no és ni cap història d'èpica urbana, ni de rebel·lia ni res de tot això, tan sols un senzill  "Tinc una vida per viure, la vols viure amb mi?".






Vull construir-me una casa, en un terreny elevat
Em vull trobar en un món, on l’amor sigui l’únic so
Per damunt d’aquesta carretera, plena d’ombres i dubtes
Vull portar a sobre la meva càrrega, i entendre-ho tot
Amb la Leah

Vaig per aquest camí, amb un martell i un bufador
Amb aquesta mà he construït, i amb aquesta he cremat
Vull viure a la mateixa casa, sota el mateix sostre
Dormir en el mateix llit, buscar la mateixa prova
Com la Leah

Tinc alguna cosa al cor, esperant per donar-la
Tinc una vida que vull començar, una que esperava per viure
Prou esperes, aquesta nit noto la llum dic la pregària
Obro la porta, pujo les escales…

2 comentaris:

Anònim ha dit...

les coses senzilles són les més maques.
Un plaer tornar.te a sentir company.
com sempre fantàstic.
una abraçada

Redacció ha dit...

Aquest disc m'agrada molt, potser que s'espera tant del boss provoca que joies com aquesta passen desapercebudes. Avui me'l poso.
Salut company.