10 de febr. 2015

CANDY'S ROOM / L'HABITACIÓ DE LA CANDY

Una de les cançons que més em va agradar la primera vegada que la vaig escoltar (en el Live 75/85), de la lletra n'entenia poca cosa, però lo suficient, tot i això una de les coses que més em va impressionar (era jovenet i per tant fàcilment impressionable) era el ritme que la bateria d'en Max imposava a la cançó, frenètic i potent però a la vegada simple. Queda clar de que va la cançó, un noi enamorat d'una prostituta i que creu , ingenuament, que és a ell i només a ell a qui la Candy vol, després de que el nano li hagi donat tot el que te per donar clar.


L'original d'estudi

A Passiac l'any 78, gira de presentació del Darkness

   
L'any 2010 va reinterpretar  l'àlbum sencer al teatre Paramount sense públic.



L'HABITACIÓ DE LA CANDY

A l’habitació de la Candy hi ha pòsters dels seus herois  a les parets,
Però per anar a l’habitació de la Candy, has de caminar per la foscor del rebedor de la Candy
Estranys de la ciutat,  truquen al seu numero i li porten les seves joguines,
Quan vinc i truco, somriu dolçament, sap que vull ser el noi de la Candy,
Hi ha  una tristor amagada  en aquesta bonica cara, una tristor que és tota seva, de la qual cap home en  pot mantenir segura la Candy

Ens besem, el meu cor bombeja al cervell
La sang corre per les venes, quan toco els llavis de la Candy
Conduïm, conduïm enfonsant-nos en la nit,
Condueixo enfonsant-me en la llum, als ulls de la Candy.

Ella diu, nen, si vols ser salvatge
tens molt per aprendre, tanca els ulls,
Deixa’ls fondre, deixa’ls que s’encenguin,
Deixa’ls cremar
Perquè en la foscor, seran mons ocults que brillaran
Quan aguanto la Candy a prop ella fa meus aquests mons amagats
Té vestits sofisticats i anells de diamants,
Té homes que li donen tot el que vol, però ells no veuen
Que el que vol és a mi

Oh, i jo el vull a ella també,
Mai la deixaré marxar, no, no, no
Ella sap que he donat
Tot el que tenia per donar
Tot el que vull, tot pel que visc,
Per fer la Candy meva
Aquesta nit.