1 de nov. 2012

A NIGHT WITH THE JERSEY DEVIL / UNA NIT AMB EL DIABLE DE JERSEY

Una regal de Halloween  amb que Springsteen va obsequiar als seus fans l'any 2009, tan sols va adaptar una llegenda de New Jersey i en va fer aquesta cançó i aquest vídeoclip, un genial Springsteen fent una de les seves millors interpretacions (quin gran actor podria haver estat...o no).



Escolteu-me ara !!!
Vaig ser el tretzè fill, nascut sota la tretzena lluna
Vomitat tot famolenc vaig néixer un altre cop

El papa em va arrossegar fins el riu i em va lligar amb unes roques
Llançant-me on és profund i ample
Vaig enfonsar-me, no vaig morir
Un forat al fons del riu, m’hi vaig arrossegar

Vaig tornar i matar sis germans i sis germanes, al papa també el vaig matar
Gronxa’t suaument mama, gronxa’t suaument i lenta
Sabran qui sóc on sigui que vagi

Fins al meu llit amb el seu querosè s’arrossega la mama
Fa que la meva carn cremi, encara que estigui dormint

Cremo, cremo, cremo, fins que la meva ànima es torna negre
Cau una pluja negre, torno, torno
Enfonsa’t mama, enfonsa’t lentament
Sabran qui sóc on sigui que vagi

Setze bruixes, llànçen setze encanteris
Fes-me una guitarra de pell i òssos humans
Canta una cançó  com el vent  sobre la sorrenca argíla
Treure’t nena fora de la teva feliç llar

Cap de boc, cua punxeguda, peülles, l’amor és el meu camí
Xuclo del teu cos, faig glops de la teva sang que sembla vi
El món de fora és seu, aquest és meu

O sigui que besa’m nena fins que et fereixi
Déu perd al cel, nosaltres a la terra
Gronxa’t suaument mama, gronxa’t suaument i lenta
Sabran qui sóc on sigui que vagi
On sigui que vagi, on sigui que vagi

Bé, tinc una flamant nova amant
L’estimo, si que ho faig
Ella és la millor i única i el seu nom és Baby Blue…

2 comentaris:

Redacció ha dit...

Aquesta cançó és brutal!!!! perquè no farà més d'aquestes coses en Bruce. Que Blues deu meu!!!

Enric ha dit...

donç estic d´ acord amb el Chals... quina peça!
quan ens deixem anar som millors