25 de març 2021

BOBBY JEAN

 Springstenn a la seva autobiografia Born to run (Ed. Malpaso 2016) explicant com va acabar el Born in the USA: "L'espera va valer la pena , ja que aquestes últimes cançons van ser peces importants per el resultat final del disc. Bobby Jean i No Surrender retien homenatge al poder del rock per fer amics i, alhora, a la meva amistat amb l'Steve " , Van Zandt va deixar la banda després de grabar l'àlbum, tenia ganes de fer la seva.






BOBBY JEAN


Vaig venir a casa teva l’altre dia

Ta mare em digué que havies marxat

Va dir que jo no hi hauria pogut fer res

Ningú hi hauria pogut dir res

Tu i jo ens coneixem l’un a l’altre desde que en teníem setze

Desitjava haver-ho sabut

Desitjava haver pogut trucar-te

Tan sols per dir adéu Bobby Jean


Et vas quedar amb mi quan tots els altres giraven cua, miraven cap a un altre costat

Ens agradava la mateixa música, ens agradaven les mateixes bandes, ens agradava la mateixa roba

Ens dèiem l’un a l’altre que érem els més salvatges

Les coses més salvatges que havíem vist mai

Ara desitjaria que m’ho haguessis dit

Desitjaria haver pogut parlar amb tu

Tan sols per dir adéu Bobby Jean


Ara aniriem caminant sota la pluja parlant del dolor que amaguem al món

Ara ja no hi ha ningú, enlloc, que de cap manera m’entendrà com tu feies

Potser estaràs allà fora, per aquella carretera d’algun lloc, en algun autobus o tren viatjant pertot, en alguna habitació d’un motel hi haurà una radio sonant i em sentiràs cantant aquesta cançó

Bé, si ho fas, sabràs que penso en tu i en totes les milles que hi ha entre tu i jo

Tan sols et crido una última vegada

No per fer-te canviar d’idea, només per dir-te que et trobo a faltar nen, bona sort, adéu Bobby Jean