2 de març 2021

TUCSON TRAIN / EL TREN DE TUCSON

Currante que n'està fins el capdemunt espera que arribi la seva xicota...







EL TREN DE TUCSON


Estava tant abatut i descol·locat a Frisco*

Cansat de les pastilles i la pluja

Vaig recollir, vaig anar cap el sol

Vaig deixar una cosa bona enrere

Va semblar que tot el nostre amor va ser en va

La meva nena ve en el tren de Tucson


He vingut aquí buscant una nova vida

Una que no hauria d’explicar

A aquestes veus que em mantenen despert a la nit

Quan una mica de pau faria que tot estigués bé

Si tan sols pogués apagar el cervell

Ara la meva nena ve en el tren de Tucson


Vàrem lluitar dur per no res

Vàrem lluitar fins que no va quedar res

Vaig carregar aquest no res molt temps

Ara carrègo la llicència d’operador

I passo els dies tan sols fent anar aquesta grua

La meva nena arriba en el tren de Tucson


Treballar dur et netejerà la ment i el cos

El sol et cremarà el dolor


Si m’estàn buscant, digue’ls-hi colega

Estic esperant a l’estació

Pregant perquè arribi un quart de sis

Espero tota la creació de Déu

Tan sols per mostrar-li que un home pot canviar

Ara la meva nena ve en el tren de Tucson


En el tren de Tucson

En el tren de Tucson

Esperant que arribi un quart de sis


Ara ve


*Sant Francisco