20 de maig 2021

TUNNEL OF LOVE / TUNEL DE L'AMOR

 Un Springsteen en plena muntanya rusa amorosa, el seu matrimoni era un fracàs i era evident que el fet que Pati Scialfa avances uns quants metres la posició a l'escenari no era un fet purament "musical", només cal veure alguns  vídeos per comprovar que el Boss no era realment més dur que els altres i s'havia enamorat de la pèl roja, doncs si a resultes d'aquest enamorament va composar Tunnel of Love jo ja ho trobo bé, una de les seves cançons romanticones que més m'agrada.




BCN '88, on el vaig veure per primera vegada en directe




TUNEL DE L’AMOR


Un home gras en un petit tamboret

Agafa els diners de la meva mà mentre els seus ulls et repassen de dalt abaix

Em dona dos tiquets somriu i xiuxiueja: «Bona sort»

Abraça’t àngel abraça’t colometa

Endinsem-nos nena, en aquest túnel de l’amor


Puc notar la suau seda de la teva brusa

I aquella lleguera emoció en la nostra petita casa

Després s’apaguen els llums i tan sols hi som nosaltres

Tu jo i totes aquestes coses que ens espanten tant

Ens hem d’endinsar nena, en aquest túnel de l’amor


Hi ha un mirall boig que ens mostra en 5D

Jo em ric de tu i tu et rius de mi

Hi ha una habitació de les ombres que és tan fosca germà

És fàcil per dues persones perdre’s l’un a l’altre en aquest tunel de l’amor


Hauria de ser fàcil hauria de ser suficientment simple

Home troba una dona i s’enamoren

Però la casa està encantada i el viatge es fa dur

I has d’aprendre a viure amb el que no pots superar si vols seguir viatjant i travessar aquest tunel de l’amor