10 de maig 2021

CRUSH ON YOU / PENJAT DE TU

 Recordo haver llegit , no sé on, que Springsteen la considera la seva pitjor cançó, no crec que n'hi hagi per tant, no sé quan va dir-ho, però crec que desde The River ha plogut molt i n'ha fet de bastant pitjors, aixó no és res més que una cançó divertida i gamberra, sense cap pretensió, qui no s'ha penjat algun cop d'algú altre...






PENJAT DE TU


El peus volaven carrer avall l’altre nit

Quan un Hong Kong Special s’aturà al semàfor

El que hi havia dins, nano, era senzillament «c’est magnifique»

Volia agafar-me al para-xocs i deixar que m’arrossegués carrer avall


Ooh, ooh estic penjat de tu

Ooh, ooh estic penjat de tu

Ooh, ooh estic penjat de tu aquesta nit


A vegades em noto estrany, donant voltes per l’habitació

El cervell s’agafa unes vacances tan sols per donar espai al meu cor

Per un petó, estimada, et juro que et donaria tot el que tinc

Perquè tu ets la raó personificada per viure


Ooh, ooh estic penjat de tu

Ooh, ooh estic penjat de tu

Ooh, ooh estic penjat de tu aquesta nit


Bé, potser té el parlar de l’alta societat

Potser té una personalitat pèssima

Podria ser l’hereva d’en Rockefeller

Podria ser cambrera o treballar en un banc

Ella fa que Venus de Miló no tingui estil

Ella fa que Sheena de la Jungla* sembli mansa i suau

Necessito una dosis ràpida, doctor, que em pari els peus

Perquè només m’importarà el que va carrer avall...vigíla !!!


Ooh, ooh estic penjat de tu

Ooh, ooh estic penjat de tu

Ooh, ooh estic penjat de tu aquesta nit




*Una mena de Tarzan femenina de principis dels 80