29 d’abr. 2021

MEETING ACROSS THE RIVER / TROBADA A AL VORA DEL RIU

 Ara mateix no recordo cap cançó on el protagonista es dediqui de manera tant explicita als "trapis", certament no sabem quins tèrbols negocis es porta entre mans, però resulta evident que gaire legals no són. Crec que estaríem tots d'acord si dic que es la cançó més fluixa de l'àlbum, de fet a mi no m'agrada gens, i no per la lletra,  sinó per la música la trobo senzillament avorrida, sense cap punt d'emoció, totalment prescindible, de fet només l'ha tocat en directe 69 vegades en els 2699 concerts que ha fet i tenint en compte que entre les cinc més tocades n'hi ha tres del mateix àlbum (1-Born to Run 1708, 2-Thunder Road 1401 i 3 Tenth Av. 1069 ) queda clar que no és ni de les seves preferides. Estadístiques tretes de https://www.mybosstime.com/index.php




TROBADA A LA VORA DEL RIU


Eps Eddie, pots deixar-me pasta?

I aquesta nit ens podem anar a fer un tomb?

El farem travessant el túnel

Tinc una trobada amb un home a l’altre costat


Eps Eddie, aquest paio, és autèntic

Per tant, si vols venir-hi

Has de prometre que no diràs res

Perquè aquest paio no s’està d’hòsties

I pel que es diu aquesta és la nostra última oportunitat


Hem d’estar tranquils aquest nit, Eddie

Perquè col·lega, això depèn de nosaltres

I si ho fotem tot enlaire

Aquest cop no només em buscaran a mi


I l’únic que hem de fer és aguantar fins al final

Guarda’t això a la butxaca

Semblarà que portis un amic

I recorda, tan sols no somriguis

Canvia’t la samarreta, perquè aquest nit em de fardar


Cherry diu que ha anat a fer un tomb

Perquè es va assabentar que li vaig agafar la radio i la vaig empenyorar

Però Eddie, tio, ella no ho entén

Que gairebé en tinc dos dels grans a la butxaca


I aquesta nit serà tot el que he dit

I quan travessi aquesta porta

Tan sols llençaré la pasta sobre el llit

Ella ho veurà i jo tan sols no diré res

Després sortiré a fer una volta


Eps Eddie, ens portes a fer un tomb?