28 de jul. 2011

I'm going down / M'enfonso


Enganxosa com ella sola I'm going down és d'aquelles cançons que, si bé potser mai posaries en el teu "Top 10", si que cada cop que la sents no t'en pots estar de cantussejar-la, de fet a "Born in the USA" n'hi ha unes quantes d'aquestes (Glory days, Dancing in the dark... ), és també un clar exemple de lo difusa que és a vegades la frontera entre el pop i el rock (qui sàpiga on és que m'ho expliqui..).

Quan l'escolto sempre em ve al cap la mateixa imatge: el Xavi i el Marc mirant embadalits com una noia (a qui ells anomenaven "el cos") posava tota la seva gràcia i habilitat (que era molta) en ballar-la, de fet em sembla que van ser ells mateixos que li vàren demanar a la Neus (la cambrera/DJ) que la poses perque sabien els efectes que provocava la cançó en l'esmentada noia....va per ells.





M'ENFONSO

Estem asseguts al cotxe al costat de casa teva
Puc sentir el calor envoltant-nos
Estic posant el braç al teu voltant i tu em mires com si m’estigués passant de la ratlla, i deixes anar un dels teus aborrits sospirs
Últimament, quan et miro als ulls m’enfonso

Ens arreglem i sortim fora nena a la nit
Tornem d’hora a casa cremant, cremant, cremant en alguna acalorada discusió
Estic malalt i cansat de les teves travetes, travetes tan sols per colpejar-me, colpejar-me, colpejar-me i fer-me caure

T’abraço fort però quan ens besem puc sentir un dubte
Recordo quan vàrem començar, els meus petons et solien tornar boja
T’acostumava a portar a la feina al matí
Divendres a la nit te portava a fer una volta
Normalment t’agradava fer-me tornar salvatge
Però últimament tan sols t’ho passes bé enfonsant-me