17 de febr. 2011

Rosalita (come out tonight) / Rosalita (surt aquesta nit)

Pel Roger, en part culpable de tot això ja que em va regalar l'entrada pel meu primer concert d'en Bruce (BCN '88) .....i va fer la primera petició del blog......no en podies buscar una altre de més fàcil !!!!

Una de les cançons que dona més joc en els concerts, durant molts anys la peça que feia servir per presentar la banda, i passar's-ho bomba dalt l'escenari. Personalment la millor de "The Wild, the Innocent and the E Street Shuffle" (1973), un disc venerat per molts però que jo no tinc entre els meus preferits 



Fes lloc Rosie el doctor ve a tallar les regnes a sa mare
Saps que jugar a la gallineta cega és un joc de nens
Tu recolliràs  a  Petita Dinamita i jo recolliré a Petit Fusell
I sortirem junts aquesta nit i farèm correr aquella autopista
Tu no m’has de dir tinent Rosie i jo no vull ser el teu fill
L’única amant que mai necesitaré és la teva dolça i tova llengua de nena i Rosie tu ets única
Dinamita està al campanar jugant amb els rats-penats
Petit Fusell està al centre davant de Woolworth’s probant la seva actitud amb els fatxendes
El papa està a la cantonada esperant l’autobus
La mama està a casa mirant per la finestra esperant-nos
Ella estarà allà en aquella cadira quan ells lluitin escales amunt perquè tu saps que nosaltres no vindrem
No estic aquí per negocis
Només estic aquí per divertir-me

Rosalita deixa’t anar
“Señorita” vine i seu al meu foc
Jo només vull ser el teu amant no sóc un mentider
Rosalita ets el meu veritable desig

Jack el Conill i Willie Genolls Fluixos saps que estaràn allà
Ah Sue la Deixada i Bill Grans Òssos vindràn per l’aire
Jugarem a billar farem campana serà divertit
Estar fora tota la nit ens farà sentir bé
Rosie surt aquesta nit Rosie surt aquesta nit
Les finestres són pels tramposos les xemeneies pels pobres
Els lavabos són pels penjats els guanyadors fan servir la porta

Rosalita deixa’t anar
“Señorita” vine i seu al meu foc
Jo només vull ser el teu amant no sóc un mentider
Rosalita ets el meu veritable desig

Ara sé que a ta mare no li agrado perquè toco en una banda de rock and roll
I  sé que el teu pare no em suporta però mai ho va entendre
El pare va abaixar el soroll i et va tancar a la teva habitació
Vinc a donar-te un cop de mà
Vinc a alliberar-te confiscar-te vull ser el teu home
Algun dia mirarem enrere i ho trobarem divertit
Però ara estàs trista perquè la teva mare és boja
I el teu pare diu que sap que estic pelat
Digues-li que aquesta és l’última oportunitat per aconseguir un bon partit per la seva filla
Perquè la discogràfica Rosie m’acaba de donar un bon avançament

Els meus pneumàtics estaven gastats i casi m’estavello però el Senyor em va perdonar
La meu carro està inservible al fang en algun lloc a les afores de Jersey
Segueix dreta tota la nit perquè Rosie vinc amb ganes
Quan aparegui la llum del dia t’estarè aguantant entre els meus braços
Conec un bonic lloc al sud de California baixant cap a San Diego
Hi ha un petit cafè on toquen guitarres nit i dia
Pots sentir-les tocar a l’habitació del darrera
Doncs agafa-t fort nena perquè arriba el teu pare

Rosalita deixa’t anar
“Señorita” vine i seu al meu foc
Jo només vull ser el teu amant no sóc un mentider
Rosalita ets el meu veritable desig



3 comentaris:

Redacció ha dit...

Pareix com que Rosalita dona llicència lliure per a la festa en els concerts. Un molt bon comodí per a alçar l'audiència
Salut company, molt bona traducció

Roger S. C. ha dit...

Des del 1988 fins al 2011... uns 23 o 24 anyets...
tranquil, que la medicina avança ràpid i cap allà al 2046 igual hem trobat una sol.lució i et curem...

Lau ha dit...

La millor cançó d'aquest discàs és Kitty's Back