9 de febr. 2011

You can look (but you better not touch) / Pots mirar (però millor no ho toquis)

No totes les cançons de Bruce Springsteen són profundes, amb personatges confosos, lluitadors, perdedors…no sempre explica històries de superació, lluita, esperànça, decepció… per sort de tant en tant treu la seva vena  més “rockanrolera” i ens fa passar una estona divertida, You can look (but you better not touch) , no és res més que un bon rock n’roll, una bona cançó dins del magnífic àlbum“The River” (1981) .

Dos vídeos, en el primer Bruce i la E Street Band a tot drap i en el segon i tenim al senyor Springsteen fent una versió “a capella” i demostrant que per ser una estrella del rock no cal saber ballar….





Ahir vaig anar a comprar a les galeries colega
Buscant alguna cosa bonica que pogués penjar a la paret
Vaig donar un cop a una làmpada abans que toqués el terra la vaig agafar
Un venedor es va girar i digué, “noi, tu l’has trencat tu la pagues”

Pots mirar però millor no ho toquis
Pots mirar però millor no ho toquis
Fes el burro i ho acabaràs pagant
Pots mirar però millor no, millor no ho, millor no ho toquis

Bé, vaig anar a casa desde la feina vaig posar el Canal 5
Hi havia una bonica joveneta mirant-me fixament als ulls
Bé, vaig mirar com es remenava per la pantalla
No va aconseguir excitar-me tan sols em va fer sentir mesquí

Pots mirar però millor no ho toquis
Pots mirar però millor no ho toquis
Fes el burro i ho acabaràs pagant
Pots mirar però millor no, millor no ho, millor no ho toquis

Bé, vaig trucar a Annie la Bruta
La vaig portar a un auto-cine tan sols per estar sols
Em vaig trobar en una cita d’amants, la música fluixa, a punt d’aparcar
Vaig sentir uns copets a la finestra i una veu en la foscor

Pots mirar però millor no ho toquis
Pots mirar però millor no ho toquis
Fes el burro i ho acabaràs pagant
Pots mirar però millor no, millor no ho, millor no ho toquis