14 de febr. 2011

Tougher than the rest / Més dur que la resta

Per l'Eva, per aguantar-me





Bé, és dissabte a la nit
Vas tota vestida de blau
T’he estat mirant una estona
Potser tu m’has estat mirant també
Però algú a fugit
Deixant el cor d’algú confós
Bé, si estàs buscant amor
Noia jo sóc més dur que la resta

Algunes noies volen un atractiu Dan
O algun ben plantat Joe, que les porti de braçet
A algunes noies els agrada un encantador Romeo
Aquí al voltant nena
He après que tens el que pots tenir
I si tu ets suficientment dura i estàs a punt per l’amor
Noia jo sóc més dur que la resta

La carretera és fosca
I la línia és fina fina
Però vull que sàpigues que hi caminaré per tu en qualsevol moment
Potser els teus altres xicots
No passàren la prova
Bé, si tu ets suficientment dura i estàs a punt per l’amor
Noia jo sóc més dur que la resta

Bé, no té cap secret
He estat per aquí una o dues vegades
Bé, no ho sé, però potser tu també hi has estat
I queda un altre ball
L’únic que has de fer és dir “si”
I si tu ets suficientment dura i estàs a punt per l’amor
Noia jo sóc més dur que la resta

2 comentaris:

ANNA BARBERAN ha dit...

Ooooooh, la meva cançó d'amor preferida!

Brucencatalà ha dit...

...ara ja li pots demanar al Rafel que te la canti en català !!!