21 de gen. 2021

FADE AWAY / ESVAIR-SE

 Una de les balades del grandiós The River (1980), una gran cançó que tot i que també es va editar com a senzill va tenir la "mala sort" de sortir després de Hungry Heart i no va poder passar del vintè lloc a les llistes. Springsteen canta desolat a la noia que l'ha deixat, li fa pànic desaparèixer i passar a ser tansols un record i un cop  més demostra que té una varietat de registres amplíssima i és precisament en aquest àlbum on en fa més gala.





Gira de The River


Gira Wrecking Ball



ESVAIR-SE


Bé, ara dius que has trobat un altre home que fa coses per tu que jo no puc fer

I que no importa el que jo faci que entre tu i jo s’ha acabat tot nena

Però no puc creure el què dius

No, no puc creure el què dius

Perquè nena,


No em vull esvair

Oh no em vull esvair

Digue’m què puc fer què puc dir

Perquè nena no em vull esvair


Bé, ara dius que te’n has adonat que ha passat molt, molt temps desde que estàvem bé

I en algún moment del passat tu vas perdre el teu amor i jo la teva confiança

Ara les habitacions que eren tant brillants s’omplen de la nit que s’acosta, nena


No em vull esvair

Oh no em vull esvair

Digue’m què puc fer què puc dir

Perquè nena no em vull esvair


Dius que no és fàcil per tu

I que has estat tan sola

Mentre altres noies sortíen, fent el que volíen fer

Dius que trobes a faltar les nits en les que sortíem a ballar

Els dies que sortíem a passejar tu i jo com a parella

Bé noia, jo també ho enyoro

Oh, et juro que ho faig

Oh, noia


Ara nena no vull ser tan sols un altre record inútil abraçan-te fort

O tan sols un altre fantasma fora al carrer a qui pots parar i parlar-li educadament quan passis pel seu costat desapareixent en la nit

Deixant que desaparegui en la nit

No nena


No em vull esvair

Oh no em vull esvair

Digue’m què puc fer què puc dir

Perquè nena no em vull esvair