5 de gen. 2021

LETTER TO YOU / CARTA PER A TU

Realment aquesta cançó és molt apropiada per posar nom a l'àlbum, crec que resumeix en part el que Springsteen fa en aquest disc, parla del passat i té ganes d'explicar-l'ho, lo bò i lo dolent, però ho fa amb optimisme, sense deixar-se endur per la depresió i el desànim que fa un temps l'havía enfonsat anímicament, no és una gran cançó i no està destinada a fer saltar la gent (aquesta és "Ghosts" ) però  segurament és la preferida per a moltes.


No poso el vídeo oficial perquè sinó després el capen...

CARTA PER A TU

Sota una corona d'arbres mestissos
Em trec de sobre aquesta nosa
Em poso de genolls
Agafo el bolígraf i inclino el cap
Provant de convocar tot el que el meu cor creu cert
I enviar-ho amb la meva carta per a tu

Coses que vaig descobrir en els mals temps i en els bons
Ho vaig escriure amb tinta i sang
Ànima endins i signat amb el meu nom verdader
I enviar-ho amb la meva carta per a tu

En la meva carta per a tu
Vaig agafar totes les meves pors i dubtes
En la meva carta per a tu
Totes les coses dures que vaig descobrir
En la meva carta per a tu
Totes les certeses que he trobat
I enviar-ho amb la meva carta per a tu

Vaig agafar tot el sol i la pluja
Tota la meva felicitat i tot el meu dolor
Les estrelles del fosc capvespre
I el cel blau del matí