19 de gen. 2021

FURTHER UP (ON THE ROAD) / MÉS ENDEVANT (PEL CAMÍ)

 El tema més potent del The Rising (2002) , on per enèsima vegada ens trobem amb un personatge perdut, buscant el seu lloc i que espera trobar el seu amic, camíns polsosos, deserts, pistoles... només falten els bandits i tenim un western collonut.

Us recomano que busqueu la versió amb la Seeger Sessions, no en penjo el vídeo perquè només l'he trobat al canal oficial i me'l bloquejaríen.




El gran Jhonny Cash versionant Springsteen


MÉS ENDAVANT (CAMÍ ENLLÀ)


On la carretera és fosca i es planta la llavor

On es carrega la pistola i la bala està freda

On les milles estàn marcades amb sang i or


Porto el meu vestit de mort i el meu anell amb un crani somrient

Les meves botes de la fortuna i una cançó per cantar

Tinc una cançó per cantar, per treure’m el fred de dins

I et trobaré més endavant camí enllà


Més endavant camí enllà

Més endavant camí enllà

On el camí és fosc i la nit freda

Sé que un matí asoleiat ens aixecarem

I et trobaré més endavant camí enllà


Ara estic pel desert, fent la meva

Buscant a través de la pols, cercant una senyal

Si hi ha una llum més endavant no ho sé pas germà

Però tinc aquesta febre, cremant-me l’ànima

Aixì doncs aprofita els bons temps mentre n’hi hagi

I et trobaré més endavant camí enllà


Més endavant camí enllà

Més endavant camí enllà

Més endavant camí enllà

Més endavant camí enllà


Sé que un matí asoleiat ens aixecarem

I et trobaré més endavant camí enllà

Sé que un matí asoleiat ens aixecarem

I et trobaré més endavant camí enllà