24 de juny 2020

COVER ME / COBREIX-ME

Segon tall del Born in the USA, no és de les meves preferides, una vegada en un concert del Sergio Gisbert una amiga em va dir que havíes de ser dona per tal que t'agrades... és possible, qui sap, potser  a moltes els hi agradaría ser l'amant que Springsteen demana a crits, i és que el pobre Bruce en aquella època anava una mica perdut i buscava amants per tot arreu, I'm on fireI'm going down i fins i tot Darlington Country ens mostren que no anava sobrat d'afecte...




Durant la mateixa gira del Born in the USA

Rock in Lisbon 2016 (teniu el concert sencer a You Tube)


COBREIX-ME

Són temps difícils
I més difícils en vindràn
Aquest vell món és dur
I més dur es tornarà
Cobreix-me
Vinga nena, cobreix-me
Bé, estic buscant una amant que vingui a mi i em cobreixi

Promet-me nena que no deixaràs que ens trobin
Aguanta’m entre els teus braços
Deixa que el nostre amor ens encegui
Cobreix-me
Tanca la porta i cobreix-me
Bé, estic buscant una amant que vingui a mi i em cobreixi

A fora plou, cau la neu
Poc sentir el vent bufar
Encèn el llum
Bloqueja la porta
No aniré allà fora mai més
El món sencer és allà fora probant d’apuntar
Ja he vist suficient, no vull ho veure mai més
Cobreix-me
Vinga, cobreix-me
Estic buscant una amant que vingui a mi i em cobreixi
Buscant una amant que vingui a mi i em cobreixi