17 de febr. 2021

OUT IN THE STREET / AL CARRER

 Una de les cançons que porta alegria al The River (1980), un àlbum que no és especialment alegre, sempre ben rebuda als concerts, simple en la forma i en el contingut i amb un missatge que no necessita gaire explicació, menys ara en època de confinaments, restriccions i a la vegada manifestacions de tot tipus.






AL CARRER


Posa’t el teu millor vestit nena

I, estimada, pentina’t bé el cabell

Perquè hi ha una festa, nena

Allà baix, sota els llums de neó

Tot el dia has estat treballant durament

Ara, aquesta nit podràs passar-t’ho bé


Treballo cinc dies a la setmana

Carregant caixes allà al moll

Agafo els diners durament guanyats

I allà al barri em trobaré amb la meva noia

I el dilluns quan l’encarregat ens avisi

Ja tindré el divendres al cap


Quan soni el xiulet

Nena, baixaré pel carrer

Estic a casa, em trec la roba de feina

Quan estic al carrer

Vaig per on vull anar

Quan estic al carrer

Parlo del que vull parlar

Quan estic al carrer

Quan estic al carrer


Quan estic al carrer, noia

Bé, mai em sento sol

Quan estic al carrer, noia

En la multitud em sento com a casa

Els blancs i els negres es creuen

I ells ens miren de reüll


Però no hi ha dubte noia, allà baix

No agafarem el que estàn repartint

Quan estic al carrer

Vaig per on vull anar

Parlo del que vull parlar

Nena, al carrer no em estic trist o capcot

Nena, al carrer t’estaré esperant


Quan soni el xiulet

Nena, baixaré pel carrer

Estic a casa, em trec la roba de feina

Quan estic al carrer

Vaig per on vull anar

Quan estic al carrer

Parlo del que vull parlar


Quan estic al carrer

Noies boniques, totes van passant

Quan estic al carrertro

Desde la cantonada, ens les mirem


Nena, al carrer m’hi sento bé

Troba’m al carrer, noieta, aquesta nit

Troba’m al carrer

Troba’m al carrer