18 de febr. 2021

MARY QUEEN OF ARKANSAS / MARY REINA D'ARKANSAS

 Jo la cosa la veig així: ella, noia de casa bona i ben acostumada, ell, un pelacanyes amb les butxaques buides, sense ofíci ni benefici; ella s'encaterina d'ell i el fa anar com vol, ell ho sap però l'estima i la vol convèncer per fotre el camp per començar en igualtat de condicions, quina manía té Springsteen a voler fotre el camp sempre de tot arreu...









MARY QUEEN OF ARKANSAS


Mary reina d’Arkansa, no és massa aviat per somiar

El cel s’omple de llavors de nuvols i l’amor d’un bastard no pot ser redemptor

Mary, reina meva, el teu tou cos està revivint

No, no vas tard per profanar, els criats tot just s’aixequen

Bé, tan sols sóc un solitari acròbata, viure a la corda fluixa és el meu ofíci

He estat el noi brillant per la teva mala educació i una rata de clavaguera pel teu estat

Mary, reina meva, els teus aires de llibertat s’han esvaït

No ets prou home per a mi com per odiar-te o prou dona per besar-te


Arribar al capdemunt és per somiadors, podem agafar el circ i portar-lo a la frontera

Les forques estàn esperant els màrtirs que tinguin els papers en ordre

Però jo vaig nèixer per viure, per morir i tu no vàres nèixer per regnar

No és massa tard per infiltrar-te, els criats tot just estàn marxant


Mary, reina d’Arkansas, la teva blanca pell és decebedora

Et despertes i esperes amb l’esquer, i gairebé sempre et crec

Però en el teu llit Mary hi puc veure l’ombra d’un parany

No puc entendre com em pots lligar tant fort i estimar-me tant refotudament poc

Però conèc un lloc on podem anar Mary

On podem tenir una bona feina i tornar a començar nets de tot

Tinc contactes dins de Mèxic on els criats han estat vistos.