24 de febr. 2021

STREETS OF FIRE / CARRERS DE FOC

 Si hagués de buscar un significat per aquesta cançó suposo que el tema aniría cap a l'intent (reixit està clar) de sortir de merder legal que va tenir per aconseguir el control de tota la seva obra a partir del Born to Run (1975), de fet gairebé tot l'àlbum sembla una espècie de teràpia per superar tot el desgavell i el trauma que això li va suposar.

L'última estrofa l'he fet d'oida que es veu que es vàren despistar i no la posàren al llibret...







CARRERS DE FOC


Quan la nit està tranquil·la i ja no t’importa

I tens els ulls cansats i hi ha algú a la porta

I te’n adones que vols marxar

I les febles mentides i els freds murs que abraces

Et roseguen per dins i deixen que t’encaris amb

Carrers de foc

Carrers de foc

Carrers de foc


Vaig errant, un perdedor per aquests camins

Estic moribund, però noia, no puc tornar

Perquè en la foscor he sentit algú cridant el meu nom

I quan te’n adones com t’han enganyat aquesta vegada

I són tot mentides però lluito per mantenir l’equilibri

En aquests carrers de foc

Carrers de foc

Carrers de foc


Ara visc, només amb estranys

Parlo només amb estranys

Camino amb àngels que no tenen lloc

Carrers de foc

Carrers de foc

Carrers de foc


I no em miris a la cara, no

Estic tornant a casa

Però estic a la corda fluixa, creuant

Carrers de foc

Carrers de foc


Carrers de foc